Procedura czynności serwisowych i instalatorskich Oxynet
22.11.2020

Szanowni Państwo,


W związku z możliwym zagrożeniem epidemiologicznym, w trosce o bezpieczeństwo zarówno
Państwa jak i naszych Serwisantów/Instalatorów przygotowaliśmy listę kilku punktów zgodnie
z którymi prosimy postępować podczas serwisu lub montażu usługi dostępu do Internetu
w Państwa w domu.


Prosimy o zachowanie 1,5-2 metrów odległości pomiędzy Serwisantem/Instalatorem a Klientem
podczas trwania całego procesu czynności.


Jeśli w domu przebywają osoby chore lub przeziębione proszę o tym poinformować aby
nie przebywały w pomieszczeniu w którym pracownik wykonywać ma czynności serwisowe
lub montażowe. Prosi się o niezwłoczną informację w przypadku gdy dom, mieszkanie,
miejsce, objęte są kwarantanną.


Serwisant/Instalator przed każdą wizytą u Państwa dezynfekują ręce oraz sprzęt specjalnie
do tego przeznaczonymi środkami.


Uprzejma prośba o udostępnienie pracownikowi pomieszczenia w którym dokonywane
będą czynności serwisowe lub montażowe (najlepiej aby pomieszczenie zostało wcześniej
przewietrzone). Proszę pamiętać o 1,5-2 metrów odległości.


Po wykonanych czynnościach Serwisant/ Instalator położy dokumenty do podpisu na
wskazanym miejscu, stole, następnie odejdzie na odległość 1,5-2 metrów. Po podpisaniu
Klient odejdzie na odległość 1,5-2 metrów a przedstawiciel Oxynet odbierze dokumenty
i zakończy wizytę.


Prosimy o wspólne przestrzeganie powyższych zasad.