Zmiany w funkcjonowaniu Biura Obsługi Klienta
03.04.2020

Szanowni Klienci,

 

W trosce o bezpieczeńswto Wasze oraz naszych pracowników od dnia 12.03 do odwołania Biuro Obsługi Klienta na ul. Podzamcze 41 jest nieczynne.

We wszelkich sprawach zapraszamy do kontaktu z naszym call center  w dni robocze w  godz. 8.00 -16. 00. 

 

Zachęcamy do korzystania z konta eBOK, gdzie znajdziecie Państwo najważniejsze informacje dotyczące Waszych usług i rozliczeń. 

 

Do eBOK możecie zalogować się wchodząc na naszą stronę www.oxynet.pl , w zakładkę „ Twoje konto” w menu głównym, a następnie wpisując dane logowania.

Swoje dane do logowania do eBOK znajdziecie na zawartej z nami umowie o świadczenie usług.

W razie problemów z zalogowaniem prosimy o kontakt z infolinią pod numerem 16 621 77 77.

 

Więcej infomacji dotyczących obsługi klienta, płatności oraz przeprowadzania czynności serwisowych i instalatorskich znajdziecie Pańtwo tutaj

 

Przepraszamy za wszelkie niedogodności i liczymy na Państwa wyrozumiałość.