Zmiany w funkcjonowaniu Biura Obsługi Klienta
01.06.2020

Szanowni Klienci,

 

W trosce o Państwa bezpieczeństwo oraz naszych pracowników, w związku z nadal występującą sytuacją epidemiczną , spółka Oxynet podtrzymuje zdalną obsługę klientów, co za tym idzie Biuro Obsługi Klienta na ul. Podzamcze 41 pozostaje zamknięte. 

 

Zachęcamy Państwa do załatwiania wszelkich spraw w dni robocze w godzinach 8.00-16.00 drogą telefoniczną poprzez infolinię - kontakt z BOK pod numerem 16 621 77 77 , drogą e-mail oraz poprzez elektroniczne konto rozliczeniowe e-bok.

 

Do konta eBOK możecie zalogować się Panstwo wchodząc na naszą stronę www.oxynet.pl , w zakładkę „ Twoje konto” w menu głównym, a następnie wpisując dane logowania.

Swoje dane do logowania do eBOK znajdziecie na zawartej z nami umowie o świadczenie usług.

W razie problemów z zalogowaniem prosimy o kontakt z infolinią pod numerem 16 621 77 77.

 

Przepraszamy za wszelkie niedogodności i liczymy na Państwa wyrozumiałość.