FAQ
Zapraszamy do korzystania z konta e-bok.

Do swojego e-boka możecie zalogować się Państwo wchodząc na naszą stronę www.oxynet.pl , w zakładkę „ Twoje konto” w menu głównym, a następnie wpisując dane logowania.

 

W koncie e-bok, macie Państwo wgląd we wszystkie dokumenty (umowy , aneksy), możecie sprawdzić swoje aktualne saldo, pobrać druk faktury.

 

Swoje dane do logowania do e-bok możecie Państwo znaleźć na zawartej z nami umowie o świadczenie usług. W razie problemów z zalogowaniem prosimy o kontakt z infolinią pod numerem 16 621 77 77.

Jak mogę zapłacić abonament za Internet lub telewizję?

Szanowni Klienci, informujemy, że w naszym biurze na ul. Podzamcze w Jarosławiu nie posiadamy kasy, a co za tym idzie nie ma możliwości opłacania należności.

Zalecamy opłacanie  należności poprzez przelewy bankowe. Każdy klient posiada indywidualny, przypisany tylko do niego numer konta bankowego.

 

Jeśli nie macie Państwo możliwości samodzielnego wykonania przelewu możecie poprosić o to kogoś z rodziny. Podając mu swój indywidualny numer konta bankowego nie musicie Państwo nawet wpisywać w tytule przelewu numery faktury , ani Waszych danych osobowych , a macie pewność, że wpłata zostanie zaksięgowana na Wasze konto klienta.

 

Indywidualny numer konta do przelewów znajdziecie Państwo na podpisanej z nami umowie  o świadczenie usług lub też w swoim koncie e-bok, w zakładce finanse.

Problem z działaniem Internetu

Jeśli macie Państwo problem z działaniem łącza internetowego prosimy o zrestartowanie routera. Wystarczy, że na 2-3 minuty odłączyć wtyczkę zasilającą z prądu, a po podłączeniu i samoczynnym uruchomieniu się routera urządzenie powinno zadziałać poprawnie.

 

Jeśli tak się nie stanie, prosimy o kontakt z nasza infolinią (16 621 77 77) i zgłoszenie awarii. Nasi technicy sprawdzą połączenie zdalnie, a jeśli diagnostyka i rozwiązanie problemu będzie wymagała wizyty na miejscu wyślemy do Państwa serwisanta.

Sprawdź szybkość swojego Internetu

Podczas przyjmowania od Państwa zgłoszeń dotyczących nieprawidłowości w działaniu Internetu nasi konsultanci  będą mogli poprosić Państwa o wykonanie certyfikowanego pomiaru poprzez stronę: https://pro.speedtest.pl/

 

W odróżnieniu od innych narzędzi dostępnych w sieci aplikacja PRO Speed Test weryfikuje, w jakich warunkach był realizowany pomiar. Sprawdza m.in. takie elementy jak obciążenie procesora, rodzaj karty sieciowej, obecność aktywnych łącz VPN, natężenie generowanego ruchu w tle, liczbę urządzeń w sieci domowej użytkownika. 

 

Aby móc dokonać pomiaru należy  zarejestrować się w serwisie i pobrać aplikację, a następnie zgodnie z instrukcjami podanymi na stronie wykonać certyfikowany test łącza. Wykonanie pomiaru jest proste  i nie zajmie Państwu wiele czasu, po jego uzyskaniu prosimy o przesłanie wyniku (w formie print screen lub pliku pobranego ze strony) na nasz adres mailowy: bok@oxynet.pl.

 

Poniżej znajdziecie Państwo link do instrukcji w formacie pokazu slajdów jak krok po kroku wykonać pomiar certyfikowany przez stronę https://pro.speedtest.pl/

 

W razie pytań pozostajemy do Państwa  dyspozycji.

 

Pro Speed Test - instrukcja

Instrukcja wprowadzenia ustawień PPPoE