FAQ
Zapraszamy do korzystania z konta e-bok.

Do swojego konta e-bok możecie zalogować się Państwo wchodząc na naszą stronę www.oxynet.pl  w zakładkę „ Twoje konto” w menu głównym, a następnie wpisując dane logowania.

 

W koncie e-bok, macie Państwo wgląd we wszystkie dokumenty (umowy , aneksy), możecie sprawdzić swoje aktualne saldo, pobrać druk faktury.

 

Swoje dane do logowania do e-bok możecie Państwo znaleźć na zawartej z nami umowie o świadczenie usług. Uwaga: do konta e-bok możecie Państwo zalogować się wyłącznie po łączu internetowym sieci Oxynet. 

 

W razie problemów z zalogowaniem prosimy o kontakt z infolinią pod numerem 16 621 77 77.

 

Jak mogę zapłacić abonament za Internet lub telewizję?

Zalecamy opłacanie  należności poprzez przelewy bankowe. Każdy klient posiada indywidualny, przypisany tylko do niego numer konta bankowego.

 

Jeśli nie macie Państwo możliwości samodzielnego wykonania przelewu możecie poprosić o to kogoś z rodziny. Podając mu swój indywidualny numer konta bankowego nie musicie Państwo nawet wpisywać w tytule przelewu numery faktury , ani Waszych danych osobowych , a macie pewność, że wpłata zostanie zaksięgowana na Wasze konto klienta.

 

Indywidualny numer konta do przelewów znajdziecie Państwo na podpisanej z nami umowie  o świadczenie usług lub też w swoim koncie e-bok, w zakładce finanse.

 

Gdzie znajdę fakturę za świadczenie usług ?

Faktury w formie elektronicznej wysyłamy 5-tego dnia każdego miesiąca na podany przez Państwa adres e-mail.

 

Jeśli w ciągu kilku dni faktura nie dotrze na e-mail, prosimy o kontakt telefoniczny z naszą Infolinią. Brak otrzymanej faktury na skrzynkę mailową, nie zwalnia z obowiązku opłat za usługi. Faktury należy opłacać do 19-tego dnia każdego miesiąca. 

 

E-fakturę znajdziecie Państwo również po zalogowaniu w swoim koncie e-bok.

 

Jak mogę przedłużyć umowę na Internet/ Telewizję ?

Najprostszym, rekomendowanym przez nas sposobem na przedłużenie umowy jest kontakt telefoniczny z naszą infolinią pod numerem 16 621 77 77. 

 

Umowę możecie Państwo przedłużyć również w naszym Biurze Obsługi Klienta na ul. Podzamcze 41 w Jarosławiu, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16. 

 

Co stanie się z umową po zakończeniu obowiązywania okresu promocyjnego ?

Długość trwania okresu promocyjnego możecie sprawdzić Państwo na swojej umowie abonenckiej lub w koncie e-bok. 

 

Po zakończeniu okresu promocyjnego umowę w zakresie samej usługi uznaje się za zawartą na czas nieokreślony. Nie zaprzestajemy świadczenia Państwu usług, a Wasze opłaty od tej pory naliczane są zgodnie z cennikiem ogólnym dla danej taryfy (nie z cennika promocyjnego). 

 

Celem ustalenia nowych warunków promocyjnych , należy skontaktować się z nami i przedłużyć umowę na czas określony - promocyjny. 

 

Jak sprawdzić możliwość świadczenia usług światłowodowych w mojej lokalizacji ?

O możliwość podłączenia do sieci światłowodowej oraz aktualną ofertę możecie Państwo zapytać naszych konsultantów na infolinii pod numerem 16 621 77 77. 

 

Problem z działaniem Internetu

Jeśli macie Państwo problem z działaniem łącza internetowego prosimy o zrestartowanie routera. Wystarczy na 2-3 minuty odłączyć wtyczkę zasilającą z prądu, a po podłączeniu i samoczynnym uruchomieniu się routera urządzenie powinno zadziałać poprawnie. 

 

Jeśli tak się nie stanie, prosimy o kontakt z nasza infolinią (16 621 77 77) i zgłoszenie awarii. Nasi technicy sprawdzą połączenie zdalnie, a jeśli diagnostyka i rozwiązanie problemu będzie wymagała wizyty na miejscu wyślemy do Państwa serwisanta.

 

Jak sprawdzić prędkość łącza internetowego?

Prędkość Internetu należy testować wyłącznie przez połączenie po kablu na stronie https://pro.speedtest.pl/ Jest to aplikacja certyfikowana przez Urząd Komunikacji Elektronicznej. 

 

Aby móc dokonać pomiaru należy  zarejestrować się w serwisie i pobrać aplikację, a następnie zgodnie z instrukcjami podanymi na stronie wykonać certyfikowany test łącza. Wykonanie pomiaru jest proste  i nie zajmie Państwu wiele czasu. 

 

Poniżej znajdziecie Państwo link do instrukcji w formacie pokazu slajdów jak krok po kroku wykonać pomiar certyfikowany przez stronę https://pro.speedtest.pl/

 

W razie pytań pozostajemy do Państwa  dyspozycji.

Pro Speed Test - instrukcja

Dlaczego prędkość Internetu po Wi-Fi jest mniejsza niż po kablu ?

Wybrana prędkość łącza oferowana w umowie jest maksymalną wartością, jaką osiągnąć można przy połączeniu kablowym. Nie ma możliwości zagwarantowania prędkości łącza Internetowego drogą bezprzewodową - Wi-Fi. 

 

Na prędkość Internetu po Wi-Fi mają również wpływ urządzenia końcowe tj. laptop, tablet, smartfon i wbudowane w nich karty Wi-Fi. 

 

Stabilną transmisję danych gwarantuje wyłącznie połączenie przewodowe. W  przypadku trudności w korzystaniu z sieci WiFi zachęcamy do połączenia kablowego.

 

Jak poprawić zasięg Twojego połączenia po Wi-Fi ?

Sposobem na polepszenie i rozszerzenie sygnału WiFi jest podłączenie dodatkowego urządzenia przesyłającego sygnał - dodatkowy router. 

 

Zalecamy umieścić router w centralnej części mieszkania, dzięki czemu sygnał będzie docierał do większej ilości pomieszczeń. Urządzenie  możesz również postawić w miejscu, w którym najczęściej korzystasz z WiFi ponieważ jego odległość od komputera wpływa na jakość sygnału. 

 

Urządzenie nie powinno być osłonięte meblami, ściankami, itp. Fale sieci bezprzewodowej mogą być zatrzymywane lub tłumione przez elementy konstrukcyjne budynku.

 

Router zalecamy ustawić z dala od innych urządzeń elektronicznych, jak np.: telefony komórkowe, telewizory, czy mikrofalówki - mogą one zakłócać sygnał.

 

Co jeśli nie mogę połączyć się z siecią Wi- Fi ?

Jeśli występują problemy z połączeniem z siecią bezprzewodową sprawdź połączenie na innym urządzeniu końcowym np. inny tablet, smartfon. Jeśli połączenie po Wi-Fi nie działa skorzystaj chwilowo z połączenia po kablu oraz skontaktuj się z naszą infolinią. 

 

W przypadku łącza światłowodowego jeśli połączenie Wi-Fi działa prawidłowo na Twoim routerze na kolor zielony powinny świecić się diody: Power, PON, Internet , Wi- Fi. Jeśli któraś z wymienionych nie świeci lub dodatkowo na kolor czerwony świeci się dioda LOS niezwłocznie skontaktuj się z naszą infolinią. 

 

Czy możliwa jest zmiana położenia routera w obrębie tego samego lokalu ?

Tak, istnieje możliwość zmiany położenia routera w lokalu. Prosimy o kontakt z naszą Infolinią w celu zamówienia usługi i wizyty instalatora. Koszt usługi to 99 zł. 

 

Problemy z połączeniem sieciowym dla systemu Wndows

Jeśli macie Państwo problemy z nawiązaniem połączenia z siecią i nie możecie połączyć się z Internetem, poniżej  udostępniamy link gdzie znajdziecie  kilka sposobów rozwiązywania tego problemu.

Dotyczy systemów Windows 7 , Windows 8.1  Windows 10 oraz Windows 11 (po wejściu w link należy wybrać z  rozwijanej listy swój system operacyjny). 

 

https://support.microsoft.com/pl-pl/help/10741/windows-fix-network-connection-issues

Instrukcja wprowadzenia ustawień PPPoE